dilluns, 25 de gener del 2010

Campiona d'Espanya de Traitló d'Hivern

Aquest diumenge es va disputar el Campionat d'Espanya de Triatló d'Hivern, a Ansó (Pirineu Aragonès)Eren 7,5 km corrent + 20 km BTT (tot cap a munt, fins les pistes d'esquí) + 10km esquí de fons.
Vaig estar 2h36'. Acabant Campiona d'Espanya Sub23 i 12ª de la general. Així que em vaig endur 2 medalles d'or, ja que també vaig puntuar pel club i vam fer 1es (juntament amb l'Anna Serra i l'Anabel Garcia)

Al podi amb el Felipe, el comentarista i jutge dels Campionats d'Espanya i classificatoris. Aquest no se'n perd una!

2 comentaris:

Lurdes ha dit...

Felicitats campiona !!!! Muuuuua

Fils i robes ha dit...

Em deixes glaçada !!! Mare meva campiona d'Espanya !!! Esclar que no pares corrent....bici....i esquís...no se pas com es pot fer això???Felicitats