dimecres, 30 de març del 2011

Duatló Cross Classificatori

6,2 run + 18 btt + 2,6 run
tela per arribar a fuentemolinos! deu ni do on ens fan anar a correr. 6-7h de cami des de lleida, amb bona companyia de la Mireia. parem a dormir i el dia seguent arribem al poble i no hi ha res mes que 4 cases i una carpa pels dorsals.
Comencem a correr 20 noies, a les 15.45, bona temperatura. En el primer tram de cursa a peu hem de recular pk ens equivoquem totes, per uns segons em poso primera, em sento important! jeje, pero als 30" em passen 4 noies, mantenc el ritme fins agafar la btt. Apreto en btt pq de moment no em passa ningú, jo a una noia, penso que vaig 3a i aguanto fort, al final de la primera volta em passa la mireia i ja no m'esforço per fer podi, total no serveix per res mes que per classificar-se i només acabant-lo ja ho estic. mantenc el ritme fins a la transició. L'ultim tram a peu apreto per avançar una noia i em mantinc. Acabo 6a, amb bones sensacions.