diumenge, 20 de maig del 2012

IRONTOUR

Cap de setmana del 19 i 20 maig = Cap de setmana de triatló a Vila Joiosa ("Sprint" + "OlipicPlus"), amb companyia de León Drajer.

Divendres nit enfilem cap a Alicant, arribem a les 2.30 am i a dormir una mica a "l'Hotel 5E California"

 Dissabte al aixecarnos esmorzem i anem al museu-fabrica VALOR, ens trobem a l'Eva i al Sergi Miró, dos catalans més en terres valencianes, tastem i comprem xoco per setmanes!!

 
Jo surto a 2' abans de la primera favorita (Patricia Bueno) i després de 6 noies. Surto bé nedant, m'oriento perfecte tot i les oles i les corrents tant que avanço a 5 noies (a 40" del millor parcial) T1 ràpida i a tope en bici.  

Em costa escalfar cames 5km, em passen 2 (faig mal parcial en bici) Porto 3 noies davant i darrere no m'atrapen, aixi que baixo a correr a ritme de 10k reservant pel dia següent (tot i així a 20" del millor parcial). Em quedo 4a a 3' del podi. León carrerón, 1r al Sprint i amb la pressió de portar el mono groc el dia seguent!  


Recuperem forces, recollim el mono pel León i li descarrego les cames amb un massatge per recuperar millor (ha de revalidar títol!) i a dormir al nostre "Hotel Cali". 

 
Diumenge ens aixequem amb la calma a les 7.30, ens preparem, menjem algo light i a les 8 a boxes. 8.30 sortida! noies 2' més tard. La meva estratègia era engaxarme a peus de les 3 noies que nedaven bé però només al sortir les perdo, hi ha moltes ones a l'entrada i em tiren enrere. Eren 2 voltes, al sortir i tornar a entrar faig 3 intents, 3 vegades m'escup l'aigua a fora, esgotada, una volta més a tope, no paro d'avançar nois. T1 ràpida i a punt pels 57 en bike (+800), fa molt vent i pujada, també baixada, les cabres es nota que van més ràpides però jo amb el meu "ferret" ja que em cago baixant amb la cabra!, Segueixo 4a, he près un bidó i mig d'isotònic (Gu electrolite, ND3 i 226ers) + un GU Roctane Gel. Em treuen molta distànica en bici, així que corrent només haig de disfrutar i mantenir posició, tampoc m'atrapa la 5a. Corro bé sense cap pressió, a 18" del millor parcial, tot i que em noto que em falta xispa en 10k, pulsacions altes... mantenc posició, però León perd i passa a la 8a posició, quedant 6a de la general del combinat IRONTOUR!
         
Dos curses espectaculars, diria que immillorables en quant organització i circuits! més de 100 voluntaris, 2 dorsals amb nom, boxes amplis, 2 gorros, puntualitat, circuit de bike tancat (6-12m ample), 10-15 motos controlant el circuit, cotxe cap i tancament de cursa, sorteigs, dinar al acabar, samarreta noi i noia, avituallament variat, etc! Un triatló per repetir si o si, i portar a més companys de tarragona! ... a menys que l'any que ve em coincideixi amb Lanzarote!
Repeteixo, dos grans dies, a part de la cursa IRONTOUR (www.irontour.es), vull destacar els èxits: d'Arturo a Menorca (www.trailmenorca.com); Román 12a pos al Fast "aquatló" (www.fasttriatlon.com) i especialment: RAFA!! (http://rafaapolo.blogspot.com.es) que debutava en IM, a Lanzarote (www.ironmanlanzarote.com), acabant ni més ni menys que amb 12h38' sobrat!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Ivet!

Moltes gràcies per la crònica... esperem que pugues tornar a estar amb nosaltres al 2013... de veritat que ha sigut un autèntic plaer tindre-vos a La Vila al Drajer i a tu aquest cap de setmana.

Una abraçada de tot el CLUB ATLETISME LA VILA

Toni Cervera
Secretari
info@irontour.es