dimecres, 11 de juliol del 2012

MONEGROSMAN LD

DISSABTE (7 juliol '12) nit (1h i poc) arribem amb Marc a lloc: San Juan de Flumen. León, manuel i Jonathan ja dormien. Muntem llit i a tancar els ulls, costa dormir, Román encara de camí. A les 2 m’adormo, a les 3 arriba últim component del grup i ara si a dormir tranquils. 3h i sona el despertador, ufff quina son!
 
DIUMNEGE  6:15h ens aixequem. Esmorzar com sempre (platan, bimbo amb mermelada i xoco) uns bcaa i algo de líquid amb sals.

Deixem tot a boxes T2 sabates i visera, T1 bici amb cales, casc i ulleres. Només 17 noies però amb 3 o 4 que donaran guerra (Gema H., Y. Magallón, M. Ortín, etc)
8.30 sortim les noies primer i 5’ després els nois. Perfecte, natació s’espera tranquil·la.
SORTIDA comencen els primers 200m 2 noies a prop pero a la primera boia ja al darrere. Vai primera tota l’estona, orientant el millor possible. 1ª volta a 30” de la 2ª, aixi que mantinc o em relaxo una mica i surto a 1’ de la 2ª.

 BIKE vaig a tope, tot el que puc, fa molt vent i costa però aprofito quan es pot correr per no perdre temps. 3 voltes, en la primera menjo una barreta dextro, vec aigua tota l’estona, a la 2ª volta un gel GU ROCTANE i a la 3ª repeteixo, tot i que no em queda aigua, doncs a l’avituallament se m’ha caigut. Em buido una mica pero sé que al correr fare el que pugui, segurament em passaran noies, m’estranya que no ho hagin fet ja. Em diuen que està a 1’ tota l’estona, un patir!
 
T2 arribo perfecte pero al 212 (M.Ortin) veig unes sabates com les meves sota una gorra blanca. Em poso les sabates i veig que no és una visera Zoot!! Una gorra, jo no portava gorra, au, a treurem les sabates, jo tinc el box i les sabates unes talles mes petites al costat, m’he confos. Canvio de lloc la bici, el casc i a correr, he perdut uns 20”!!!! i la 2ª que ja arriba. 
 RUN. De moment he disfrutat moltissim, bones sensacions nedant i més en bici, aixi que ja he fet un bon triatló, sé que m’han de passar en un moment o altre pq la cursa a peu la porto mal utimament x lesions. La 2ª noia em retalla, la tinc aprop, pero jo apreto, li mantenc distància. La 2ª volta anem igual, no se si aguantaré... 3ª volta i tinc baixon, em prenc mig gel GU ROCTANE i veig que la perseguidora (Gema) ha petat una mica, em puc relaxar fins que arriba la última volta, amb la pell de gallina, sabent que segueixo primera, que les cames em van soles, bones sensacions i encara puc apretar!! 
Entro a meta amb 3h52’! 1ª general i el millor, bon test per Vitoria (Mundial Gr.Ed. LD – 4+120+30)
He disfrutat moltissim no per la victoria sinó per el triatló, la organització, les sensacions i especialment ben acompanyada de tris del Club (León, Jonathan, Román, Marc i Manuel) amb piscina i paella inclosa! Que més podiem demanar... doncs un fantastic bany i salt des de la presa de Bierge per acabar de treure l’adrenalina!!
Fantàstic finde. Prox parada: PONT DE SUERT