diumenge, 12 de juny del 2011

Campionat d’Espanya de Triatló Cros (1km natació + 20km BTT + 6 cursa peu)

12 de juny. Una setmana despres de l’Extreme man, s’ha cel·lebrat a Caspe el C. Esp. Tri Cros. Amb cap ganes d’anar a competir, amb seqüeles de l’ironman, però per fer un favor al club i aprofitar la oprtunitat de l’ultim any sub23, doncs decideixo anar.

Dormo 3horetes i m’aixeco amb temps per arribar i no quedar-me sense sortir ni dorsals, a les 5.30 vaig cap a caspe, arribo a les 8h i els dorsals no hi son, algú del ploms els va agafar ahir, aixi que res, a esperar, a perdre el temps per alli el mar d’aragon.

A les 9:00h surten els nois de grups d’edats, tinc alguna disctracció però em començo a posar nerviosa pq no tinc el dorsal, i surto a les 10h.

A les 9.20 trobo a la montse amb tot lo meu, em preparo, entro a boxes i passo pel guardaroba, per l'wc, pero ja no tinc temps d’escalfar. Em provo les ulleres noves i espero la sortida.

Primera vegada a la vida que estic a linia de meta i no tinc cap mena de pressió, sé que som moltes sub23, normalment corren més que jo i per puntuar al club en som 4. Sense nervis, que estrany. Tot i que no puc fer + d’un 25% del temps de la 1ª, sinó eliminada, i que? mala sort doncs! penso...

10h tret de sortida, surto, intento aprofitar a la natació que tinc els braços més frescos que les cames.

Surto de l’aigua amb 3 sub23 (arrate, miren i alba) agafem la btt i les deixo passar doncs jo no em sé el circuit i segurament aniran més ràpides, però a la 2ª volta ja sé el que em ve, aixi que puc apretar, no tenia intenció d’esforçar-me avui pero tenint aquesta oportunitat Les passo a les 3, penso que no podé correr, pero igualment no baixo el ritme.

Arribo a la t2 i al correr no puc deixar que em passin de nou, no se quantes sub23 tinc davant però corro tot el possible, a la monica ortin la passo a la ultima (3ª) volta del correr, dubtant si calia o no i entro a meta dins el temps, amb 1h55’19". 16a general i 2a sub23.

Classificació sub23:

1ª Nuria Morrio

2ª Ivet Farriols

3ª Mónica Ortín

Al final ha valgut la pena anar a competir i endur-me una medalla de plata a casa.

Dissabte que ve: HALF IM a Balaguer!!


a falta de fotos i temps parcials

1 comentari:

Lurdes ha dit...

Enhorabona wapa !! Després de l'extrem ..... tot és curt. :) Mua