dilluns, 26 d’abril del 2010

TREKO

Trekorientació a Poblet, recorregut vermell (+ de 25km) . Començo ràpid per atrapar a les 2 noies que han sortit davant però a la balisa 3 tot un grup no trobem la balisa, en aquesta me'n adono que el mapa està una mica mal fet, l'escala és molt gran i no surt detallat ni tots els camins ni rius i a sobre les balises estan molt amagades en un radi molt ampli i amb una descripció poc clara. Tota la cursa així, dubtant en cada camí que trobava, comprovant minut a minut on em situava i perdent temps en buscar cada balisa.
Vam anar junts una estona amb l'Eric, que al despenjar-se de mi es va perdre i abandonà.
Al final vaig seguir tota sola, acabant amb 5h15', a 9' de la Georgina (1a) que ja em temia que em guanyés doncs només fa que orientació en categoria èlit.
El Gerard es va retirar fart del mapa i la situació de les balises. I a mi poc em va faltar...

Proxima cursa: ¿? preparant els Campionats d'Espanya, d'aquí un mes...