dilluns, 20 de setembre del 2010

C. Espanya Autonomies

Dissabte vaig correr amb la Selecció Catalana de Triatló a Cangas de Morrazo (Vigo), erem 7 nois i 7 noies representant Catalunya.

Sortim a les 16h, totes amb neoprè, surto de l'aigua just després de la Cristina i la Sara, no m'ho esperava, vull anar ràpid per sortir amb elles en bici però amb les presses i la poca practica (enguany, de correr triatlons) casi em deixo de posar-me el casc i dorsal, pujo a la bici però se'm escapa el grup de la Cris, vaig tota sola la 1a volta, a tope per atrapar al grup de davant, però no puc, tota l'estona a la mateixa distància i no les atrapo. En la 2a volta m'atrapen 3 noies i em poso a roda, segueixo amb elles la 3a, i al inici de la 4a punxasso!! punxo en sec i vaig amb la llanta tocant a terra 5km, hagués abandonat en altres casos, però una oportunitat que em dona la selecció... decideixo acabar jugant-me petar la llanta, em mantinc a 15km/h, així que faig la ultima volta amb 20' quan les altres es baixava de 10'. Perdo més de 10' en el tram de bici (per sort era distància sprint (0,75, 20 i 5 km)) i al còrrer intento fer un bon parcial.
No es cronometra amb xip, però acabo amb casi 1h25'!!!, i dedueixo que vaig nedar amb 12-13', 50' en bici i 22-23' corrent. Acabo trista i de mala llet, però ara contenta d'haver representat catalunya, haver fet uns "bons" parcials pel poc entreno específic que he fet ultimament i contant que ens vam llevar a les 3 del mati per estar a l'aeroport a les 5h i agafar l'avió cap a Vigo a les 6.30.

Catalunya (femení) acabem 2es d'Espanya. Després dels premis, de nou, correcuita cap a l'aeroport.

1 comentari:

Lurdes ha dit...

Quina rabia punxar !!! però al final va valer la pena haver anat oi? Ptnets