dissabte, 26 de febrer del 2011

Actualitzo!

Després de mesos desconectada, molt canvis a la meva vida torno a escriure.

L'última competició va ser el CAMPIONAT d'ESPANYA de triatló d'hivern, enguany vaig tornar a pujar al podi sub23 en 1a posició, també en grup d'edat 20-24 vaig guanyar i 9a de la general.
Va ser la més prova més dura que he fet, sobretot pel meu mal estar d'estomac (degut a esmorzar cacaolat i pastes) i fred + vent i pluja-neu.
Vam començar amb 10km a peu, al 8 haig de parar a "buidar", entre 2 cotxes, al mig de Reinosa. Continuo els ultims 2 molt suau pq segueixo amb ganes de tornar a parar.
Agafo la bici i un noi em tra a terra, perdo encara més temps. En bici em noto fluixa pero aguanto els 28km de pujada fins les pistes. Arribo a la transició mooolt freda, no em puc treure el casc i m'estic com a 5' per posarme botes, pals i esquis
Finalment 6,6km esquiant (patinador) en un circuit d'1'1km, pujar i baixar, això no s'acaba mail, però quan porto 3 voltes i unes quantes noies avançades em motivo i segueixo a tope fins el final.

3h i poc, millorant posició de l'any passat i revalidant titol de campiona d'espanya.

Pròxima: mitja de cambrils per entrenar i MARATO de BCN