diumenge, 17 d’abril del 2011

Debut en distancia DOBLE OLIMPIC, i 1r PODI ABSOLUT

Diria que ha estat la meva millor cursa fins ara, el millor triatló que he fet, i ha estat per primera vegada en distància doble olimpica: 3km nedant + 85km bici + 20km de cursa a peu.

La meva màxima preocupació avui a les 7h era no quedar la última participant de la prova, a les 8h segueixo amb molts nervis, però sé que de l’aigua no sortiré tant malament, em fa patir la bici (no punxar, portar un bon ritme, ...).

8h SORTIDA: 200 corredors, 2x1500m sense sortir de l’aigua. Em coloco sota l’arc de sortida, dins els 20 primers al lateral esquerra, direcció a la 1ª boia.

Natació: Segueixo dins el gran grup pq toca el sol de cara, cap a la 2ª m’aparto pero em desvio una mica, no tinc ningu davant però noto que porto un grupet enganxat darrere, que els faig fer esses fins arribar a la boia, un cop la passem enganxo una noia i segueixo fins la ultima boia i tota la 2ª volta, m’asseguro que agafo una millor direcció. La 1ª noia (M. Pellejero) surt amb 44’51” i jo surto amb la 2ª, amb 48’53”.

T1: Al sortir de l’aigua em col·loco ràpid el dorsal, on ja tenia 2 gels i 2 barretes preparades, les ulleres, casc, agafo la bici i pujo sobre les sabates abans que l’altre noia, així que vaig 2ª, de moment molt millor del que m’esperava!

Bici: penso que no hi ha cap bici com la meva, totes en acoples, rodes de perfil, carbono, etc etc, i jo amb un ferret casi. Penso que al final el que conta son les cames tot i que la resta ajudi una mica, jo segueixo fort, no baixo de 30km/h els 20 primers km, després amb el vent la velocitat es més variable. No m’entra res de menjar fins el km 50 i 60 que menjo les barretes, abans he anat bebent sals minerals i un gel. Arribo amb casi 3h sobre la bici, amb 28,33 km/h de mitjana, ja que son 85km en ves de 80.

T2: baixo de la bici i tinc molt tensos els adductors i biceps femoral, la deixo recolzada, em poso les sabates i penso que no podré correr, em fa molt mal, com si m’hagues de petar el tendó!

Cursa a peu, 4x5km: Segueixo 2ª però quan surto a correr veig la 3ª que entra a boxes i jo vaig tocadeta de cames. No sé quanta diferència em porta la 1ª, la Monica, igualment apreto per arribar a fer podi, si pot ser que no em passi la 3ª, però encara queden molts km. A la volta 2 veig a la Mònica que para, jo també tenia moltes ganes de pixar, però com no sé si vaig primera o segueixo 2ª (en el cas de que em portés 1 volta d’aventatge), no m’aturo i segueixo el més fort que puc, amb alt i baixos sense molta importancia, acabo les 2 voltes finals sense saber si vaig 1ª o 2ª.

Entro a meta amb els braços amunt, acabant en 5h28’, en 1ª posició absoluta i repetint podi en sub23. Molt contenta del resultat! I sobretot dels resultats que m’estant donant enguany dels meus entrenaments.



3 comentaris:

Afrorizos ha dit...

Molt bones Ivett!!!

No sabia que tenies blog!!! Aniré seguint les teves cròniques!

Moltísimes Felicitats!!! 1abraçada ben fortaaa!

David Dcat! ;)

Unknown ha dit...

Enhorabona ivet!! Vaja crack!!! Segur que el triatlo t'anira de Pta mare! N'hi ha un que feia inefc fa uns anys que pot ser l'hagis vist que tambe el fa el tri de salou.

Segueix aixi que estas a tope!!!!

Lurdes ha dit...

Felicitats campiona!!
Estem molt contents. Estas guapíssima.
Molt graciosa la foto de les ulleres :)
Un petonàs