dimarts, 17 de maig del 2011

Escanyabocs '11

Feia 2 anys que no corria l'escanyabocs (grifone challenge), enguany nomes vaig correr 2 proves: la vertical quiri + pedalada.

A la vertical quiri (5km amb 850 +), volia baixar la marca d'1h i vaig arribar a dalt amb 53'! tot i ser un pel més llarg que edicions anteriors. Vaig patir, i molt, pq feia dies que no trepitjava la muntanya i molt menys pujades com aquelles, on nomes mires el terra i t'has d'ajudar dels genolls per pujar. Acabo 5a d'unes 80 noies.
El dia següent, ens espera la pedalada: 47km amb 1600+, estic 4h07 per acabar, m'ho prenc amb calma pero sense parar, evito els avituallaments i menjo i bec el que porto a sobre, només paro a repostar aigua i a provar uns trossos de pa bimbo ressec, untat de nocilla marca no ti fixis, tot i així molt suculent. I després: fideuà i cap a casa.. dos entrenos més a sobre.

1 comentari:

Lurdes ha dit...

El nom de la cursa ja és "durillo". Ptnts.