dilluns, 16 de març del 2009

ORIENTACIÓ + DUATLÓ

Dissabte va ser el Campionat Universitari de Catalunya d’Orientació. Una cursa molt, molt tècnica. Teníem 18 balises repartides pel bosc de Prades, totes col·locades enmig de “res”, així que era practicament tota l’estona anar a rumb i bosc a través. El problema va ser que no portava brúijola ni polaines, així que algun cop em vaig desviar més del que tocava i les cames em van quedar totes esgarrinxades.

Hi havia molt més nivell del que em pensava, les noies anaven molt fines orientant. Al final, res de bo: 6ª en categoria femenina / 2h34’

Dissabte a la tarda: baixon i febre: angines, mal d’orella, mal d’ossos, etc.

Diumenge m’aixeco millor i corro el Duatló de Sant Guim de Freixenet (Copa Catalana): 6km a peu + 21 en bici carretera + 3km a peu.

No estava massa fina, la primera volta molt lenta, la segona de còrrer millor, tot i ser bastant dur el tram…

Agafo la bici de les últimes i faig els 21km tota sola, un aburriment, almenys era un paisatge agradable i tranquil. Em passen dos nois i no aconsegueixo posar-me a roda, així que segueixo sola.

Per fi arribo tota cansada (acabava el sector en pujada) a boxes i em poso les bambes amb ganes d’acabar. Tinc una noia a 400m pero no aconsegueixo atrapar-la, tampoc és de la meva categoria, així que només penso en que no m’atrapi ningú més i en acabar d’una vegada i descansar.

Entro a meta amb un temps de 1h33’, mai havia anat tant lenta, em sentía ridicula, però bé, vaig acabar ( i única de la meva categoria) i puntuar pel club (1res) que era el més important. Menjem, ens enteguen els premis i marxem cap a casa.

Per la tarda portem la Taga a passejar, a que conegui el mar: de moment no s’atreveix a banyar-se, però ja arribarà… de moment ha avançat molt no fent-se “pipi” i “altres” dins de casa!!

Aquí una foto amb les altres gossees (2 dogos del Cim), com les bordava i jugava amb elles… (aviat del duatló i de la cursa d'orientació)