dilluns, 1 de juny del 2009

Triatló d'Águilas

Aquest diumenge es va disputar un dels classificatoris per poder participar al campionat d'Espanya, tant en el grup d'èlit com en grups d'edat, a Águilas (Murcia).

Totes les del Reus Ploms anavem en categoria èlit, corriem 25 noies i es classificaven les 20 primeres; de nois en corrien molts més i també només 20 se'n classificaven per èlit.


Després d'uns mesos o casi un any sense entrenar la natació, al tirar-me a l'aigua em vaig notar bé els primers 200m, després el grup veia que s'anava allunyat, quedant jo al davant d'un petit grup de 4, als ultims 200m se'm van posar davant les 3 i vaig aprofitar per seguir als seus peus ja que no veia res, les ulleres ja les tenia totes entelades.

La transisió molt leeenta, trigo en cordar-me el casc; marxen dues juntes i una a 100m meus. Pujo a la bici i estic rebentada de la natació, trigo en recuperarme algun km però despres atrapo a la del meu davant i em poso a tirar, tota l'estona jo, em passava poc el relleu i jo ho vaig donar tot per atrapar a la següent que s'havia queat sola. Passem un parell de noies una mica lentes, segueixo a tope i atrapo a la del davant (la Lali) però es despista en una rotonda i la passo, continuo tenint enganxada a una noia al darrere i als últims 2km m'adelanta i s'escapa, després d'haver-me xupat roda tota l'estona, per sort també es despista en una rotonda i la passo, agafo algo d'aventatja.

Al entrar a boxes em teuen tarjeta groga (pensava que volia dir que em sumaven 3')per descordar-me el casc mentre tenia la bici a les mans, surto a correr desanimada pensant que ja ho tenia tot perdut. Les camens no m'avancen, començo super lenta i encara em queden 5km, em pasen dues noies i jo que no puc anar més ràpid, havia petat amb la bici. Als 2'5 km em trobo millor i apreto una mica, acosegueixo passar a tant sols una noia, però també me'n passa una a mi, no puc correr més ràpid, una sensació estranya pq podria haver fet 5 o 10km més, però no més ràpid...

Al final crec que quedo 19 o 20, amb un temps horrible de 1h15, uns 10' més que la primera (Saleta Castro). Penso que ha estat el pitjor triatló que he fet mai, però tampoc em puc queixar ja que hi havia molt nivell (doncs donaven diners fins la 8a classificada), no estava entrenant especificament i mai havia corregut un triatló en èlit.

Pròxim a Manresa, l'universitari, que a aquest pas no faré ni podi.