dimarts, 24 de novembre del 2009

Cursa Castell de Burriac

Diumenge es va fer la Cursa al Castell de burriac, uns 26km i 1200+, vaig acabar amb el mateix temps que a montserrat, 3h7' però amb sensacions més dolentes.
Plou. Começo la cursa amb gana ja que només havia menjat una barreta de muesli, em sento buida i a cada avituallament em bec 1 got d'aigua, 1 d'isostar i menjo 2 mitges taronges, això en els 5 controls!! mai havia menjat ni begut tant en cursa... tot i així no em notava gaire forta a les pujades, a les baixades remuntava, fins al km 21 no em vaig sentir una mica bé, així que vaig aprofitar i avaço a les 3 noies que m'havien passat a mi feia estona.
Arribo 14a (erem algo més de 30). I marxo cap a Mataró a buscar al Gerard que corria en Copa Catalana d'Orientació.

1 comentari:

Fils i robes ha dit...

Què tal s'hi dorm a dins de la furgo?