dilluns, 9 de novembre del 2009

Cursa Montserrat Nord


Aquest diumenge vaig còrrer la cursa de Muntanya de Montserrat: 22km i 1200 desnivell +, la meva 2a cursa d'aquestes característiques,i després d'un any d'haver fet la de Sanr Llorenç Savall no estava segura de quin ritme portar: no tant ràpid com un triatló però algo més que als raids... Vaig sortir fort, ja que la primera meitat era pujada i després ja vindria baixada. Pensava que petaria a mitja cursa però vaig aguantar bastant bé, tot i que al final de la pujada em va entrar mareig, gana i set. La baixada era bastant tècnica i també de forts desnivells, aprofito per avançar 3 noies, entro en 10ª posició, i 1ª de sub23. Temps: 3h04 (45' després de la Monica Ardid!!)

1 comentari:

Unknown ha dit...

Pues si te llegas a encontrar bien, aligual la ganas !