dilluns, 16 de febrer del 2009

Campionat de Catalunya de Triatló d’Hivern

Aquest diumenge vam còrer a Tuixent el Campionat Nacional de Catalunya de Triatló “blanc”: en teoria 10km esqui de fons (estil lliure) + 10km de btt + 5km cursa a peu, tot sobre la neu. Però van escurçar una volta en btt perquè ja van preveure que s’hauria d’arrossegar un cop haguessin passat uns quants corredors.

A les 9.30 era la sortida. A les 6 ens llevem i sortim des de Lleida, arribem a les 8.30 i preparem les coses, ens refugiem del fred i esperem. No vam veure el circuit que ens esperava: eren dues voltes d’esquí en circuit blau + 1 volta btt al circuit vert + 1 de correr al mateix de btt.


Jo em situo darrere, erem uns 110 corredors i a la sortida, un cacau! Tots van començar a fer patinador, quina bogeria i jo remant amb els braços per passar enmig de la gent, m’aconsegueixo col•locar dins una traça per avançar pels laterals i la gent anava clavant els pals dins la traça… quin perill. Quan aconsegueixo mantenir un ritme no paro de trobar gent que fa cua, doncs el circuit no era molt ample i si algú es posava al mig no hi havia manera de passar. A la primera volta em canso moltissim, noto els 20 dies que portava sense entrenar, així que a la segona volta m’ho haig de prendre amb més calma. Era un circuit que pujava i baixava, res de pla, així que la pujada avançava com podia i a la baixada descansava.


Al fer el canvi ab la btt ja veig molts corredors que han acabat el segment i sortien a còrrer. Em poso les sabates i faig la volta: algun tram la vaig haver d’arrossegar de lo triturat que estava. Vaig perdre molt de temps aquí, em vaig encantar una mica en les baixades per no patinar.

Al còrrer molts nois ja han acabat, així que em canvio les sabates de claus i em poso les piles. Aquest va ser el sector que més em va agradar i que millor temps vaig fer, tenia ganes d’arribar a meta i descansar.

Entro a meta amb 1h30’, uns 17’ més tard que la primera!! Si em descuido quedo la última… Almenys vaig acabar i em vaig treure l’espina del triatló d’hivern. Bé, el podi de sub23 no me’l treu ningú tot i el mal resultat… tant sols ens van donar premi als primers de categoria, així que al Gerard que va quedar 2n no li van donar medalla i s'ho mereixia més que jo!!.

L’any que bé espero estar més en forma i que no hi hagi cap imprevist per poder còrrer bé el d’Espanya i Catalunya de nou.

(+ fotos, properament)

(podi de clubs masculí)



1 comentari:

Unknown ha dit...

Ivet!!! :-)

Estic molt content de poder llegir que ja comences a estar en forma! Molts records meus i del Quim! Petonarru!