dilluns, 23 de febrer del 2009

El meu campió!

Dissabte vam anar a veure a la Taga, havia crescut bastant, està molt grosseta i amb ganes de jugar i que l’agafin tota l’estona. Algunes fotos…

I en dos setmanes ja la tenim aquí!!


Diumenge el Gerard va córrer la Marató de Valencia, amb un temps de 3h22’ (esperaven que acabés entre 3.15 i 3.30), tot i que al km 27 semblava que aniria a baixar de 3h!! Llàstima que al 31 li van fallar les cames i va seguir més lentament. Qua només donéssin aigua als avituallaments no va ajudar gaire per repostar energia…

Jo vaig córrer amunt i avall per veure’l i saber com estava als km: 1, 5, 20, 27 i 42,2. En principi volia córrer la segona part amb ell però al veure que anava tant ràpid vaig pensar que si seguia així no aguantaria el ritme…

Bé, després del plan d’entreno que li vaig proposar, de tant sols un mes, va acabar-la i sense cap problema a part del agotament muscular.


FELICITATS!

1 comentari:

Pau ha dit...

jajajajaja tranquil·la Ivet! Ja saps que no paro mai quiet, i per molts anys que faci això seguirà igual! ;)

Espero que estiguis millor tu!! :D

Petons!