dimarts, 10 de febrer del 2009

Setmana d’esqui de fons

Em semblava que no podria anar a esquiar pels dolors que encara em duraven pero em vaig animar i no me'n arrepenteixo gens! Al final ha sigut suportable...

Doncs esqui de fons és una assignatura d’aquest curs. L’any pasat vaig fer 1 setmana de clàssic i enguany patinador, amb el meu propi material! Estavem allotjats a l’hotel de Llanos de l’Hospital (Benasque) a peu de pistes.

Han estat 5 dies no tant intensos com l'any passat degut a les condicions meteorològiques però tot i així hem après molt, que era del que es tractava...

(Grup patinador 1: Patxi, Oscar, Guillem, Jordi, Mateu, Ona, Mar, Anna, Dúnia i Jo)


Al 2n dia va començar a nevar i no va parar fins el 4t, aixi que va quedar tot cobert de neu (130cm), fins i tot la carretera, a part del risc i caiguda d'allaus sobre d'aquesta com a conseqüència de la nevada. Així queens vam quedar aïllats fins dissabte a la tarda, que van aconseguir obrir una via d'evacuació exlusiva pels clients allotjats a l'hotel.

No vam poder esquiar en les millors condicions tot i la neu, ja que les màquines que aixefaven quan no es volcaven al riu s'espatllaven...

(encara que no ho sembli aqui sota la neu hi ha cotxes, és el pàrquing de l'hotel)

Dissbate al arribar, morta de gana, vaig sopar i a dormir, per fer el triatló d'hivern el dia següent.