dimarts, 25 d’agost del 2009

Cursa popular nocturna al Catllar

Dia 20 d'agost,

10 de la nit sortida en massa, modalitat score, 24 balises en 5,7km i 190m desnivell +

Correm 3 noies en categoria open (el més llarg) que ja ens coneixem dels raids. Jo surto darrere el Gerard i el Mario a tope per distanciar-me, a la 3ª balisa m’atrapen les 2 noies però quan la trobem em torno a escapar i ja les perdo de vista en tota la cursa. El primer mapa perfecte, canviem de mapa i les balises restants estan mlt dispersades, penso i perdo molt temps per escollir l’estrategia i recorregut més ràpid. Tants sols em confonc en la primera balisa, les altres totes bé, encara que n’hi havia dues que les havien llançat i canviat de lloc…

53’ en cursa, 1ª classificada, sobretot i el més important bones sensacions corrent, millorant una mica i seguint entrenant pels campionats d’espanya que ja s’acosten…

Gerard en 2ª posició, amb un temps de 42’

Dia següent: via ferrata de la Trona + avenc de la febror, amb el Jose Miguel i la Raquel. Aquí deixo fotos…


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Sou uns campions !!! Petonets

Montserrat Macià ha dit...

Mare meva Ivet!!!! Tinc vèrtig ....nomès de veure les fotos!! Es ben clar ...no hi ha ...com ser jove!!!I la vostre gosseta ? Que no li feu fotos?