dilluns, 7 de setembre del 2009

Campionat d'Espanya de Triatló Cross

C. Esp. Triatló de muntanya a Zarza de Granadilla (Càceres): 1-20-6 km
16.30 sortida, a uns 40ºC sota el sol al mig del desert d'extremadura.
1km nedant que vaig fer un bon temps: 16.45 pel poc temps que porto entrenant natació, un cop sortim de l'aigua em poso els mitjons i les sabates de bici i a còrrer 400m fins a boxes, en pujada molt forta.
(i lo que quedava, que no m'hi cabia a la pantalla....)

20km de bici que es van fer molt molt calorosos, jo a la 2a volta ja no tenia aigua i tota la boca pastosa, llavis resecs i una escalfor que cremava l'esquena. Em guardo forces per correr.
6km de cursa a peu on donaven aigua a cada volta, m'ho prenc amb calma, m'entra flato i estic molt deshidratada, 3a volta ja més comoda que mantenc i augmento el ritme pq no em passi cap altre noia.
Entro en 3a posició de sub23 femení, fent el meu primer podi (individual) en Campionat d'Espanya