dilluns, 28 de setembre del 2009

Triatló de Tarragona

Després de fer les proves de força màxima (excèntrica i concèntrica) de quàdriceps i isquiotibials a Inefc, pensava que no el podria còrrer...
Erem 300 participans a la línia de sortida, semblava un triatlo de copa catalana però molt molt més caòtic ja que la gent no té experiencia en triatlons.
Començo a correr per l'aigua fins que ens cubreix, vaig adelantant gent, passo les 2 boies i al anar cap a la platja tot de gent de cara!!! però per on van aquests despistats! jo d'ells ja hagués donat la volta i molts ho van fer així, o alguns només van arribar a la 1a boia... surto bé de l'aigua, però amb la btt, abans d'entrar al pont del diable ja em passa la Lourdes com una bala, jo mantinc el meu ritme i vaig fent, aquest any un circuit nou.
Al correr ja no puc recuperar posició però vull rebaixar el temps de lany passat i correr en mensy de 20' tot i tenir els isquios com a pedres ja...
Acabo 2ª amb un temps de 1h19, a 5' de la 1a...