dilluns, 21 de setembre del 2009

Ridícul Campionat d'Espanya de Triatló


Dissabte vam correr en grup d'edats. Distància: 1500m natació + 40km bici + 10km corrent.
Sortida a les 16.30, amb neoprè ja que l'aigua estava a 14ºC. Nedo molt bé, segueixo un grupet i tenim el kayak molt a prop i no ens desviem massa, surto de les 10 primeres amb 25' (2a de categoria) i un cop agafo la bici les cames no em funcionen, normal si no havia entrenat la bici en un any ni he competit només que en 1 triatló... em passen totes, m'estic la vida per acabar els 40km i només penso en punxar i retirar-me de la vergonya que passava, però aguanto fins al final, casualitat que duc la bici punxada però aguanta fins l'ultim km... Em poso a correr, però des de la natació que m'entra pixera i al correr penso que no em puc aguantar i només faig que mirar racons on poder parar, però alhora em fa rabia perdre temps i baixo el ritme per poder aguantar, em noto molt suelta corrent però alhora incapaç d'anar més ràpid per culpa la bufeta!! acabo 6a amb un horrós temps, a 15' de la primera.

Dissabte també van correr paralímpics i diumenge matí el d'èlit, amb una cursa masculina molt espectacular tot i que el Gomez Noya d'es del primer minut ja dominava el triatló, fent totes les seccions tot sol.