dijous, 22 de setembre del 2011

Campionat d’Espanya de Triatló

7h de dissabte sona el despertador i pitant cap a Vigo, en furgo i bona companyia. Arribem a les 18h incloent 2 parades. Diumnege 7h tornem-hi, esmorzar i cap a boxes.


La primera vegada que corria en èlit en triatlo olimpic, unes 50 noies inscrites, 45 a la linia de sortida.


La natació eren 2 voltes de + de 750m primer corrent en contra i al girar, a favor. Davant van varis grups, jo estic pel mig, en un grupet de 4. A la segona volta 2 noies es queden enrere i jo segueixo a peus de la Nerea Castro,

En bici sortim juntes però només tiro jo, passem a 2 noies a la pujada i s’enganxen pero no passen cap relleu en 3 voltes! Fins que a mi se’m surt la cadena, haig de parar a mitja pujada i un cop posada segueixo sola, perdo 5 posicions pero deixo que m’atrapi el grup de darrere, que hi havia l’Herrero, atrapem un altre cop a la Castro i anem 3 voltes fent relleus fins que ens doblen Murua, Pujol i una altra. La Herrero i altres del diablillos s’enxufen a roda, cosa que no es pot fer, i jo m’aparto pq no em desqualifiquin, perdo el bon grup i em quedo de nou amb la Castro, a tirar, 2 ultimes voltes.

T2 una mica lenta, em costa entrar la sabata però ara a correr, 10k, a ritme semblant de menys a mes pensant si arribo a temps per puntuar. A 5’ tinc la primera noia, aixi que segur que entro si no m’encanto molt al correr.

Acabo a meta amb 2h33’ (18’després de l’Ainhoa Murua), un olimpic molt llarg i lent per la bici que sortien 400+ i una natació amb 1700m almenys.


23ª posició general elit femení, 6ª sub23, 1es equips sub23. Molt contenta per correr en èlit i fer un “bon paper”, amb bones sensacions tot i que encara recuperant-me per arribar a punt a Berga.

http://www.reus24.com/noticia.php?id=9146

1 comentari:

Unknown ha dit...

genial ivet!! ja me diras que tal el master, i enhorabona per l'estreno en elit.