dimarts, 27 de setembre del 2011

Tri HalfSailfish de Berga 1,9+85+21

Diumenge: ultim triatlo de la temporada*, després de dos sprints, un olimpic, un ironman i 4 de mitja distancia acabo (*...m'he apuntat al sprint d'altafulla per estirar les cames...)

Al matí m'aixeco a buidar la bufeta, amb el mono posat i sorpresa!! una planta molt agraida em deixa els seus fruits al mono de correr, quina feinada per treute'ls.
Vaig cap a boxes, al pantà. Som uns quants del runnersworld tgn, ens posem el neoprè que fa fred i a les 10h donaven la sortida, però no ens deixen escalfar! ni provar les ulleres, aixi que em poso davant de tot! just a la segona fila darrere els èlit. Ui quina por que em xafin les 400 persones que tinc darrere.
Tret de sortida i ja m'entra aigua a les ulleres, no veig res aixi que nomes agafo peus i vaig seguint endavant, em trec l'aigua una vegada però em torna a entrar aixi que desistexo i me'n enfio dels del davant. 27' per fer els 1,9km al pantà de la baells, 27e parcial.
T1: no surt el neoprè!! me'l tallare per les potes pq em costa de sortir i per ficar-lo dins la bossa. una estona tambe.
Agafem la bici, començo be, les sabates s'han desenganxat aixi que trigo en pujar a la bici però arranco en força. Els primers km costen però poc a poc les cames s'escalfen, agafo un bon ritme però no m'entra res a l'estomac. Al k10 se'm enganxa una brossa a la roda del davant, em roça tot el tram de bici, fa molt soroll i em frena una mica ja que em toca a terra i a la bici cada vegada que dona una volta. Ho intento treure amb els dits però impossible, ho intento uns 10km però estic perdent massa temps, aixi que me'n oblido i m'acostumo al sorollet. Al km 20 ja menjo i bec. No em paren de passar triatlets, més en baixada que en pujada! aixo si que es el colmo!! Al km60 peto, les cames me les noto buides, aqui si que em passa gent!! fins i tot una noia, em poso en 6e lloc. menjo un gel i al 70 em noto millor però ja vui baixar una mica el ritme per correr el millor que pugui. Em surt una mi
T2: deixo la bici i a correr,
Tinc gana, aixi que menjo una xuxe gu, a cada avituallament bec gatorade + aigua. La primera de les 3 voltes es fa eterrrrna, aquest circuit és terrible, molt dur, alguna pujada faig esses perq els quadriceps no tenen molta força, pero intento recuperar als plans i baixades. Em surt la mitja marato en 1h39, sorpresa pq se'm havia fet més llarga.

Entro a meta amb una espineta clavada, 5h1'47", a poc de baixar e 5h, si no hagues estat per la maleida roda de la bici... però contenta d'haver baixat 18' de l'anterior half, de vitoria, tot i ser un circuit molt més dur. 6a general i 1a sub23.

Podi femení: Podi mascrulí:
- Eva Ledesma - Francesc Godoy
- Saleta Castro - Fernando Cuenllas
- Alba Xandri - Xavi Torrades