dimecres, 6 de maig del 2009

CAMPIONAT ESPANYA ORIENTACIÓ UNIVERSITARI (VIGO)

Setmana d'examens, així que poc temps per actualitzar...

Aquest passat cap de setmana va ser el Campionat d'Espanya d'Orientació Universitari (juntament amb els de Taekwondo), als voltants (sierra de galiñeiro) i ciutat de Vigo (parque o-castro).

El dia 2 pel mati correm la mitja distancia (noies: 3,6km i 145 desnivell - hora prevista per la primera: 30'). Les primeres sortides van ser a les 9h (jo a les 09:20h) des de la serra del Galiñeiro. La balisa 1 està molt amagada i lluny, com la primera sempre és la que em costa més estic 38' buscant-la (la primera ja ha arribat!). Mentre la busco em trobo una noia perduda com jo (o més!), així que anem juntes cap a la 1. Quan estem prop em trobo a l'Alba Cuba (triatleta del lugo-fluvial), ens saludem i ja som 3 perdudes buscant la primera balisa... Un cop trobada seguim a per les següents les 3 juntes. Algunes ens costen més que altres, pero finalment les trobem totes amb un temps de 1h50'!!

El mateix dissabte correm per la tarda la prova sprint al parc d'O-Castro de Vigo (noies: 1,6km i 135 desnivell - temps previst primera: 15'). Surto de les primeres, a les 17:04h. Arribo al parc amb temps per donar una volta i investigar camins, escales, ... A les 16:30 ens tanquen dins les muralles i esperem per sortir allí.
La primera, per variar, perdo molt temps: 5', les següents ja afino més, ja que tinc més controlades les distàncies del mapa (era molt ràpid: escala 1:3000) i em noto molt bé corrent. Al poc una noia m'atrapa i ens anem passant tota l'estona, a l'ultima balisa ella es despista i jo pujo cap amunt, m'atrapa i em diu: aquesta! les dues anem a picar, entrem a meta i resulta que no era la ultima.. aixi que totes dues ens deixem una (el que no sabia esq ue podia tornar enrere i marcar-la) i ens conta com si no haguessim corregut... Temps d'arribada: 29' (de la meitat..)

Diumenge, a les 9h ja som allí a la mateixa serra del galiñeiro per les primeres sortides (jo a les 9:39h) i estic molt nerviosa, no em ve gens de gust sortir però hem de còrrer la úlima, la de llarga distància (6,2km i 305 desnivell - temps previst primera: 70'). Les 3 primeres balises les trobo però cap a la 4a crec que me la deixo i buscava directaent la 5, em perdo buscant la nº5 i em desespero, estic molta estona no se on i penso que el millor es deixar-ho estar, busco un camí i corro una estona esperant trobar a algú i seguir-lo fins a la meta, al cap de poc veig al Biel, no el segueixo, doncs té més balises i diferents, segueixo endavant i per fi trobo 3 noies que van ràpid i afinant bastant. Els hi dic que les segueixo fins a meta i vaig seguint el mapa i les últimes balises sense marcar amb l'SporIdent.

Arribo a meta, gens contenta i adonant-me de que no en tinc ni idea d'orientar bé, als raids és molt més fàcil, però bé, va servir com a entrenament i per decidir no tornar-hi l'any que bé (a no ser de que em faltin crèdits, jeje)