diumenge, 17 de maig del 2009

ECU Llavorsí

Campionat de Catalunya Universitari de Raids

El meu primer raid sola, com a cataegoria universitaria femenina.
El raid era d'uns 68 km amb 1300 desnivell positiu aprox. I les disciplines eren, a part de l'orientació contínua: cursa a peu, btt, barranc, tir amb arc, prova de rumbs, hidrospeed i orientació urbana.

Ens aixequem a les 6.30, farts de passar fred i adolorits per dormir en un terra dur dins la tenda. Portem les bicis en un poble del costat, anem a recollir els neoprens, ho preparem tot i a les 9h sortim tots en massa en patins!! buf... que lenta vaig anar i com vaig patir..., el raid per a mi començava després del primer sector de 4,5km.

Seguiem amb un trekking curt, després tot el sector de btt i en mig una prova de rumbs, on vaig estar molta estona per trobar-ne un (
per mi i per molts altres que aquells 140º estaven una mica desviats...), seguiem amb la btt per empalmar amb el segon de la cursa a peu, on anavem a petar al barranc, passant entremig per la prva de tir amb arc.

El Barranc no estava malament, patinava molt però per sort el tram estava neutralitzat. En l'ultim ràpel, de 45m ens vam esperar 1h!! Hi havia molta gent acumulada. Vam passar bastant fred i quan em va tocar baixar (
el guia m'informa de que el Gerard va primer i que feia 3h que havia passat per allà, i que jo anava primera de noies) ja estava farta d'esperar, freda i relaxada, com baixava molta aigua em va patinar la mà, amb l'esquerra em vaig poder aguantar però ja em vaig acollonir, doncs no t'assegurava ningú i ja em veia a terra, amb tota l'aigua que queia damunt em vaig posar nerviosa, les cames em feien figa.

Per sort al sortir tornem a vestir-nos amb la roba relativament seca i continuem a peu un altre sector de 10km fins a buscar l'hidrospeed. Va ser divertit, un tram de 4km per sobre dels ràpids.


L'últim sector era d'orientació urbana, amb un otrofotomapa. Abans de començar torna't a treure el neoprè i fica't la roba mig seca.


Al anar a buscar el mapa em bé una noia tota xula, que s'havia saltat un munt de balises, preguntant-me si ho havia fet tot. Al dir-li que si, es va saltar l'ultim sector, quedant en evidència la meva 1a posició.



Al podi, en primer lloc pujem: Jo en categoria absoluta femenina i també universitaria femenina; el Gerard en categoria absoluta i masculina; i després d'algun canvi l'equip Dicritim (Jose Miguel i Raquel); en universitari mixte l'equip format pels germans Ràfols (Biel i Ona).


He de dir que no tenia gaire mèrit guanyar en categoria universitari i de pallissa ja que molts dels participant no havien fet mai un raid, per mi que pensaven que era com una gincana on podies fer les proves que et vingués de gust.
Ara a esperar els temps totals i parcials i les fotos! També el video que sortirà al programa de temps d'aventura.


En general molt contenta i molt molt molt cansada!! Avui relax, com a molt passeig amb la Taga.


1 comentari:

Pau ha dit...

Un dia bastant més positiu que l'últim doncs! jejejeje Me n'alegro!

Una abraçada!

Pau.