dimecres, 13 de maig del 2009

Piragüisme II

(Monitors: Toni- fent la vertical i Cristian)

6 dies de piragüisme: 2 a la piscina d’INEFC i altres 4 al riu de Ponts i Camarassa.

A la piscina vam practicar l’esquimotatge, primer amb el marge i les mans i poc a poc introduint la pala.


(eskimo al riu)

El dissabte vam anar a Ponts, a la zona d’entreno del club mig segre i vam començar amb les maniobres bàsiques apreses l’any passat. Tarda lliure per Ponts, vaig a còrrer una mica i dormim a l’hotal més cutre i roñós del Poble.

El segon dia semblant, haviem de fer conducció de grups però al mig dia van obrir comportes i baixava moltissima aigua, no hi havia contracorrents on poder parar, aixi que vam fer teoria de seguretat amb cordes i després ho vam posar en pràctica, tirant-nos al mig de la corrent i llençant la corda per “pescar-nos”

(foto properament)

El següent dia vam anar a Camarassa, aquest any el camí està vallat i no podem portar els kayaks amb la furgo, així que les hem de portar a sobre uns 20’… després de tenir les mans mig destrossades iniciem el descens amb molta aigua, practiquem enmig dels ràpids. Al caure un ràpid, volia provar l’eskimo, no sabia que fer amb la pala, la deixo anar i m’aixeco amb les mans, tota sorpresa de que m’hagués sortit sense pala.

(observant els ràpids que baixarem)

El 4t i útlim dia pujem una mica més i també acabem més lluny. Baixem un ràpid més i fem maniobres dins els ràpids, avui caic i no em sé aixecar fent eskimo pq em poso massa nerviosa, baixava molt ràpid…! El Cristian (monitor) em ve a socòrrer i m’enganxa el kayak pq no me’n vagi avall. Buido i seguim baixant. Al arribar a aigues tranquil·les practiquem l’esquimotatge, fem algunes fotos i videos. Al arribar al pont guardem els kayaks al remolc i ens llançem de dalt. El Cristian i el "Micheo" es llencen de dalt amb el kayak!! Dinem al càmping i ens despedim.


(Cristian fent el salt sobre el kayak)